Аутоімунний тиреоїдит

Дане захворювання носить запальний характер і може мати хронічний перебіг, при якому пошкоджуватимуться тканини щитовидної залози. Це досить серйозне захворювання, яке найчастіше проявляється у жінок, і без потрібного лікування може спричинити серйозні проблеми.

Чому виникає хвороба?

Варто знати, що аутоімунний тиреоїдит характеризується тим, що організм починає виробляти антитіла до своїх тканин, через що і розвивається запальний процес. Спричинити таку серйозну проблему може спадковість, і такі чинники як:

• Клімат, у якому ви живете;
  • Неправильне харчування;
  • Хронічна інфекція;
  • Неправильний спосіб життя;
  • Постійне перебування на сонці;
  • Прийом певних препаратів;
  • Велика кількість йоду в організмі;

Як проявляється хвороба?

Це захворювання підступне, оскільки в більшості випадків воно протікає без будь-якої симптоматики, але є певні фактори, які вказують на його наявність, і залежать від гормонального балансу. Якщо тиреоїдні гомони знижені, то пацієнти скаржаться на постійну слабкість, збільшення ваги, суху шкіру, випадання волосся, зниження пам’яті та концентрації, відчуття кома в горлі, зміна щитовидної залози.

Якщо рівень гормонів збільшений, то пацієнти стикаються з такими симптомами як: проблеми із серцевою діяльністю, тремтіння рук, втома, зменшення ваги, постійні зміни настрою та дратівливість. Іноді всі вищевказані симптоми можуть супроводжуватися болем. Тому при перших ознаках недуги потрібно якнайшвидше звернутися за допомогою до фахівців.

Діагностичне дослідження

Якщо ви помітили у себе симптоми, що вказують на цю проблему, потрібно відвідати ендокринолога, який зможе зібрати повний анамнез і зрозуміти, що відбувається насправді. Так само, можливо, необхідно пройти УЗД, здати аналіз крові на дослідження рівня гормонів, пройти біопсію і томографію. Виходячи з отриманих результатів аналізів та ваших скарг, наш лікар зможе з’ясувати причину захворювання, поставити точний діагноз, та підібрати максимально ефективне та безпечне лікування. Не затягуйте з відвідуванням фахівців, і звертайтеся за перших ознак, і тоді ви зможете позбавитися проблеми на початкових стадіях її розвитку. Ми зробимо все для того, щоб допомогти вам.