Фототерапія

Фототерапія – це сучасна технологія лікування багатьох дерматологічних захворювань, яка має на увазі використання ультрафіолетового випромінювання. Основними показаннями для проведення даної процедури є: псоріаз, вугри, вітіліго та атиповий дерматит. Якщо розглядати основні переваги від цієї процедури, то до них можна віднести:

• Неінвазивність;
  • Мінімальне використання медикаментів;
  • Вплив на всю поверхню ураженої ділянки;
  • Гарний показник переносимості;

Така процедура як фототерапія швидко набрала популярності та стала затребуваною. Вона використовується в дерматології і допомагає в комплексному лікуванні з медикаментозними засобами. Проходити таку процедуру можна тільки після консультації з лікарем, який зможе визначити необхідність такої процедури, а також, знає всі особливості вашого захворювання та організму.

Докладніше про фототерапію

Ще багато років тому було відомо, що світло сприятливо впливає на стан шкіри людей, які мали дерматологічні захворювання. Таку особливість можна пояснити тим, що ультрафіолетові промені є стимуляцією обмінних процесів у клітинах та тканинах організму, що дозволяє швидше вилікуватись. До речі, саме енергія світла дозволяє швидше відновити шкіру, оскільки збільшується вироблення колагену.

Але, сонячне світло – це не зовсім підходящий метод лікування шкірних захворювань, оскільки він має шкідливий вплив на шкіру людини. Тому найкраще віддати свою перевагу фототерапії, яка використовує штучне джерело світла для лікування різних захворювань шкіри.

Де пройти сеанси фототерапії?

Якщо у вас є якісь шкірні захворювання, то ви можете пройти лікування методом фототерапії в нашому медичному центрі після консультації зі своїм лікарем. Він зможе підібрати оптимальний курс лікування та стежитиме за динамікою. За необхідністю ви зможете здати всі потрібні лабораторні дослідження у нас, та бути впевненими у достовірності отриманих результатів. Ми зробимо все для того, щоб ви могли позбавитися дерматологічної проблеми, яка у вас є з мінімальним застосуванням медикаментозних засобів. Для запису на прийом ви можете звертатися до наших фахівців, які підберуть для вас потрібний час. Подбайте про своє здоров’я.