Ласкаво просимо до гінекології Family clinic

У кожній родині має бути свій гінеколог, якому довіряють.

Дізнатися більше

Висока кваліфікація персоналу

Наша команда складається з Досвідчених і грамотних фахівців, які постійно підвищують свою кваліфікацію у найкращих навчальних центрах та йдуть у ногу з часом та трендами.

Нове сучасне обладнання

Доктора використовують сучасні матеріали, які, навіть незважаючи на кваліфікацію лікаря, є важливим фактором надання послуг високої якості на тривалий час.

Економія часу

Проблеми, що виникають зі здоров'ям, вирішуватимемо відповідально, як свої.

Наші послугиНаша клініка допоможе вилікувати та попередити гінекологічні захворювання різного профілю

ВАРТІСТЬ

Відгуки клієнтів пацієнти різного віку відвідують гінекологів з різними проблемами

Гінеколог спеціалізується на галузі медицини, що вивчає характерні виключно для жіночого організму захворювання. Лікар-гінеколог займається діагностикою, профілактикою та лікуванням репродуктивної системи.

Акушер-гінеколог контролює процес виношування та народження дитини, відповідає за здоров'я мами та плода.

У віданні гінеколог-ендокринолога різні гормональні відхилення, а також спровоковані ними зміни та ускладнення.

Планування візитів

Гінекологічні огляди повинні бути регулярними і відбуватися не рідше 1 разу на рік. Існує багато аномалій репродуктивної системи, які проходять безсимптомно. Виявити їх на ранній стадії зможе лише професіонал.

Позаплановіогляди гінеколога потрібні, якщо мають місце:

• больові синдроми будь-якого характеру (тягнуті, ріжучі, гострі, хронічні і т.д.) внизу живота і в області зовнішніх статевих органів, те саме стосується відчуттів дискомфорту, сверблячки;
  • порушення циклу (менструація – один із найбільш достовірних індикаторів жіночого здоров'я);
  • зміни зовнішніх репродуктивних органів (набряклість, почервоніння, запалення);
  • аномальні виділення з піхви.

Крім того, важливим приводом забити тривогу є підозра на безплідність. Якщо завагітніти не вдається більше року за регулярного статевого життя без контрацепції, необхідно обстеження обох партнерів.

У житті жінки існують перехідні етапи, коли консультація гінеколога необхідна як профілактичний захід. У такому разі відвідування не обов'язково має включати огляд, хоча це ніколи не буде зайвим. Відвідати лікаря необхідно за:

• початку статевого життя (вибір оптимальний метод контрацепції, консультування щодо профілактики інфекцій, що передаються статевим шляхом);
  • планування дитини (обстеження до зачаття необхідно, щоб уникнути ускладнень при виношуванні плода);
  • вагітності (ретельне та регулярне обстеження обов'язково, від цього залежить здоров'я матері та малюка);
  • клімаксі (особливий вік, з яким пов'язані глобальні зміни в організмі).

Хто такий дитячий гінеколог і чи обов'язково його відвідувати?

Дитячий або підлітковий лікар-гінеколог займається здоров'ям дівчат до 18 років. Навіть якщо немає скарг, звертатися до нього можна і потрібно. Статеве дозрівання пов'язане із закладанням основ жіночого здоров'я. Ретельний контроль допоможе уникнути багатьох ускладнень. За будь-яких відхилень відвідування такого лікаря обов'язково.

Основні захворювання, якими займається гінеколог

Доктор-гінеколог займається лікуванням жіночих статевих органів, а також будь-яких порушень у їх роботі. У компетенції лікаря такі хвороби:

• кіста яєчника;
  • захворювання шийки матки (ерозія, поліп, дисплазія, лейкоплакія, рак);
  • міома матки;
  • інфекції сечостатевої системи (молочниця, вагініт, кольпіт, ендометрит, цистит);
  • ендометріоз;
  • безпліддя;
  • порушення, пов'язані з клімаксом.
Крім переліченого, лікар може займатися й іншими розладами в роботі організму. Репродуктивна система досить сильно впливає роботу інших органів. Тому гінекологічне обстеження є обов'язковим "перестрахуванням" при різних, на перший погляд не пов'язаних з гінекологією хворобах.

Консультація у Family Clinic

Наша багатопрофільна клініка включає цілий гінекологічний центр, в якому лікуванням пацієнтів займаються найкращі професійні гінекологи Києва та країни з великим досвідом роботи. Висококваліфіковані фахівці проводять огляди з використанням найновішого сучасного діагностичного та лабораторного обладнання, що дозволяє ставити діагнози точно і в найкоротші терміни. Лікування передбачає ретельне спостереження як у період хвороби, так і одужання.

Гінекологічна клініка Family Clinic допоможе грамотно спланувати регулярні профілактичні візити до лікаря з попереднім записом і без необхідності тривалого очікування в черзі. Також ви можете призначити екстрений візит за потреби.

У центрі надаються також послуги:

• акушера-гінеколога;
  • гінеколога-ендокринолога.

Центр гінекології тісно співпрацює з лікарями інших галузей, завдяки чому можливе комплексне обстеження та лікування пацієнтів.

Клініка пропонує майбутнім мамам повне лікарське ведення вагітності. Спостереження проводиться за участю не лише гінеколога. Вагітність передбачає масу інших змін в організмі. Тому спостерігати за станом мами та плоду будуть також лікарі із суміжною спеціалізацією.

Фахівці центру проводять діагностику та лікування різних порушень гінекології. Ціни послуг клініки адекватні, вони залежать від складності тих чи інших аналізів. У компетенції нашої лікарської команди:

• хвороби статевих органів;
  • гормональні порушення;
  • патології репродуктивної системи;
  • безпліддя;
  • вагітність.

Ваше здоров'я вимагає найпильнішої уваги. Наша клініка допоможе вилікувати та попередити гінекологічні захворювання різного профілю.

Одні з напрямків: