Щитовидна залоза

Різні захворювання щитовидної залози – це досить поширена проблема, з якою можуть зіткнутися люди будь-якої вікової категорії. Якщо в щитовидній залозі є якісь проблеми, то страждати можуть багато систем організму, тому якщо ви помітили будь-які проблеми зі своїм здоров’ям, які можуть бути викликані щитовидною залозою, то потрібно якнайшвидше звернутися до кваліфікованого фахівця.

Чому з’являються захворювання щитовидної залози і які симптоми викликають?

Різні захворювання цього органу можуть розвиватися під розвитком багатьох факторів, таких як:

• Нестача йоду;
  • Різні застудні та вірусні захворювання;
  • Алергії;
  • Постійні стреси;
  • Генетична схильність;
  • Шкідливі звички;
  • Опромінення;

Якщо на організм виявляється постійний вплив одного або декількох вищезгаданих факторів, то починають розвиватися проблеми в щитовидній залозі, які можуть виявлятися такими симптомами:

• Зміною розмірів органу;
  • Хворобливі відчуття;
  • Набряком;
  • Запорами;
  • Опученістю очей;
  • Неправильний серцевий ритм.

Звернення до фахівців

При захворюваннях щитовидної залози дуже важливо вчасно звернутися до кваліфікованих фахівців, які зможуть знайти причину виникнення захворювання та усунути її. Фахівці нашого медичного центру проведуть усі необхідні лабораторні та діагностичні дослідження, а також зберуть повний анамнез вашого захворювання і призначать максимально ефективне та безпечне лікування. Основне завдання наших фахівців – це повернути нормальну функцію щитовидної залози, методом усунення факторів, що провокують, після чого призначити ефективне лікування.

Якщо у вас є хоча б один симптом з тих, які вказані вище, необхідно якнайшвидше звернутися до досвідченого ендокринолога, який допоможе вам впоратися із захворюванням щитовидної залози і поверне радість повноцінного життя. Якщо ви бажаєте записатися на консультацію до наших фахівців, ви можете зв’язатися з нами, і ми підберемо для вас оптимальний час. Не затягуйте з відвідуванням спеціаліста, адже багато проблем набагато легше прибрати на стадії їх розвитку, ніж тоді, коли вони запущені. Довіртеся нам, і ми зробимо все, щоб ви не пошкодували і залишилися задоволені.