Отоларингологія (ЛОР)

Коли ми проходимо медкомісію, у списку фахівців, яких слід пройти, завжди є ЛОР. Також до цього лікаря може спрямувати і терапевт чи педіатр, якщо у пацієнта з’явилися якісь проблеми у сфері вуха-горла-носа. Що ж це за лікар і якими патологіями та захворюваннями він займається?

Отоларинголог – хто це?

ЛОР лікар, якого ще називають отоларингологом, займається профілактикою та лікуванням різноманітних патологій в області носа, горла та вух. Крім того, у відомстві даного фахівця лежить лікування та корекція координаційних розладів та проблем з вестибулярним апаратом.

Вуха, ніс, горло – всі ці органи мають досить складну будову та виконують зовсім не прості функції:

1. Вуха є свого роду приймачем, аналізатором та передавачем звукових сигналів;
  2. Носова порожнина та її пазухи беруть участь у дихальних процесах, ідентифікують запахи тощо;
  3. Горло, а, точніше, ковтка пов’язана безпосередньо з трахеєю, стравоходом та гортанню.

Фактично доктор ЛОР та отоларинголог – це фахівці одного напряму медицини – отоларингології, що вивчає структуру та захворювання вушного, носового та гортанно-глоточного апарату.

Що лікує

Отоларинголог у Києві займається безліччю проблем, пов’язаних із хропінням, нежиттю, вушним шумом та сірчаними пробками тощо. Багатьом це може здатися несерйозною проблемою, подумаєш, хропіння. Але насправді ця проблема може призвести до нічного апное, коли в стані сну у людини зупиняється подих. Подібне явище несе реальну загрозу для людського життя. Що лікує ЛОР крім цього? Дитячий ЛОР займається лікуванням ангіни, ларингіту, отиту, риніту або вирішує проблеми з аденоїдами, вушними травмами, тонзилітами та іншими отоларингологічними захворюваннями у маленьких пацієнтів.

Куди звернутися, якщо виникла якась патологія носових ходів, звичайно, до ЛОР. Він призначить необхідні препарати при нежиті, а якщо відбулося супутнє розширення судин, то фахівець підбере зовсім інші ліки, якщо до нежиті приєдналася бактеріальна інфекція, то терапія буде зовсім іншою. Тобто кожен клінічний випадок потребує певної корекції з індивідуальним підбором лікарських засобів, чим займається кваліфікований, хороший ЛОР.

Плюси звернення до клініки

Безумовно, ніхто не скасовував візити до поліклініки до безкоштовного фахівця, але вони часто пов’язані з великими чергами та втратою великої кількості часу. Тому набагато простіше записатися прийом у ЛОР клініку. Звернення до спеціалізованого ЛОР центру має безліч переваг:

• Не треба витрачати час на черзі, в яких до того ж можна підхопити якусь респіраторну інфекцію від інших хворих;
  • Лікарі в таких медустановах мають високу кваліфікацію і досить тривалий стаж;
  • Прийом ЛОР лікаря призначається у зручний для пацієнта час;
  • При необхідності діагностичних заходів здати будь-які аналізи та пройти апаратну діагностику можна вже при першому відвідуванні спеціаліста. Хворому вже не доведеться бігати різними клініками і лабораторіями, все можна зробити в одній клініці;
  • У приватній клініці ви отримаєте якісне ЛОР лікування, призначене з урахуванням наявних протипоказань та клінічних особливостей;
  • Якщо пацієнту знадобиться оперативне втручання, то хірургічне лікування можна провести малоінвазивними та мінімально травмуючими способами.

Приватні клініки мають в обслуговуванні ультрасучасне, дороге обладнання останніх модифікацій, призначене для діагностичних та лікувальних процедур. Подібне обладнання навіть при складних патологіях носа, горла або вух забезпечує стійкий терапевтичний ефект і відмінні результати.

Послуги ЛОРа

Консультація ЛОР у Києві в клініці Family clinic включає безліч отоларингологічних послуг:

• Вилучення чужорідних тіл із вух, носової порожнини чи глотки;
  • Введення лікарських засобів, турунд, тампонів;
  • Проведення консультацій із приїздом додому;
  • Промивні процедури слухового проходу, мигдаликів, приносових пазух;
  • Професійний медогляд отоларинголога;
  • УФО-терапія або тубус-кварц носа та зіва;
  • Догляд за вушною та носовою порожниною та ін.

Перелік послуг досить великий, але ще приємніше, що вартість наших послуг є цілком прийнятною.

Як вибрати лікаря і куди звернутися

При зверненні до нашої клініки Family clinic ви отримаєте високоякісні професійні отоларингологічні послуги, оскільки у нас працюють найдосвідченіші фахівці ЛОР у Києві. Ми набираємо штат із найкваліфікованіших фахівців із багаторічним стажем. Ми обслуговуємо пацієнтів будь-якого віку, адже отоларингологічні проблеми можуть торкнутися і дітей, і дорослого населення. Діти часто бояться лікарів, на прийомі у фахівця можуть вередувати, часто вони не сидять спокійно, не слухаються батьків під час проходження лікувальних та діагностичних процедур. Наші лікарі знайдуть підхід до кожного малюка, тому прийом пройде спокійно та продуктивно. Телефонуйте і записуйтесь на прийом у зручний для вас час, ми раді кожному пацієнтові.

Якщо ви помітили перші симптоми захворювання, що розвивається, то потрібно якнайшвидше звернутися до лікаря. Навіть у тому випадку, якщо симптоми слабо виражені, потрібно діагностувати захворювання у той момент, коли воно тільки починає розвиватися, адже тільки так можна уникнути небажаних наслідків. Найскладніше виявити захворювання у маленьких дітей, які найчастіше хворіють на лор-захворювання. Факторами, що вказують на проблему, є: закладений ніс, поганий слух, частий плач та інше.

Отоларинголог

У таких ситуаціях потрібно звертатися до лікаря. Якщо своєчасно не звернутися до фахівця за лікуванням, то звичайна застуда може перерости у хронічне захворювання. Найчастіше пацієнти лор лікаря страждають від синуситів, ринітів, алергії або інфекційних захворювань.

У нашому лор центрі проводиться кваліфіковане лікування отитів, фарингітів, ларингітів, тонзилітів та багатьох інших захворювань. Ми пропонуємо доступні ціни на прийом та лікування у кваліфікованих фахівців з багаторічним досвідом роботи. Віддавши свою перевагу нам, ви будете задоволені співвідношенням низьких цін та високої якості обслуговування.

Докладніше про наш центр

У нас ви можете отримати консультацію грамотного отоларинголога за ціною, яка в кілька разів нижча за ціни в інших клініках. Також, у разі потреби, лікар може виїхати до пацієнта додому. Фахівець зможе швидко та точно виявити причину захворювання, та призначити ефективне та безпечне лікування. Ми пропонуємо широкий перелік послуг, серед яких є потрібна процедура для введення турунду.

Багато хто думає, що немає сенсу йти до платного лору, щоб він виконав цю просту процедуру, але насправді якщо зробити це неправильно, то можна тільки погіршити стан пацієнта. Тому краще не ризикувати і звертатися до професіоналів. Наші фахівці швидко та без болю проводять усі процедури, серед яких: промивання сірчаної пробки, туалет вуха та багато іншого. У нас ви зможете позбутися хвороб вуха, горла та носа за доступними цінами.

Короткі висновки

Віддаючи свою перевагу нам, ви можете бути впевнені в тому, що всі процедури будуть проведені якісно та безболісно. Зокрема, це важливо для дітей, які бояться відвідувати лікарів, та лікувати в клініці вухо, горло та ніс. Завдяки багаторічному досвіду роботи, наші фахівці можуть гарантувати вам результат.

Також в нашій лор клініці проводиться затребувана процедура «зозуля», яка ефективно лікує закладеність носа. Більше того, ми цінуємо своїх клієнтів і намагаємося створити вигідні та комфортні умови для лікування у нас, тому ми регулярно проводимо різноманітні акції. Віддаючи свою перевагу консультації лора у нас, ви можете бути впевнені у безболісному, якісному, доступному та ефективному лікуванні.