Плазмоліфтинг – природне омолодження шкіри

Алгоритм виконання процедури

Забір крові звіни пацієнта

Поділ крові та отримання плазми

Ін’єкція власної плазми пацієнта

Залишатися привабливою і молодою хоче кожна жінка. Якщо креми та маски вже не можуть впоратися з проблемою, то існує маса процедур, спрямованих на ефективне омолодження, однією з яких є плазмоліфтинг.

Що це?

Методика плазмотерапії (плазмоліфтинг) відноситься до інноваційних напрямків в естетичній медицині. Метод науково обґрунтований та має масу позитивних відгуків серед вдячних пацієнтів. Плазмотерапія передбачає внутрішньошкірне введення ін’єкції аутологічної (власної) плазми. Отримують ін’єкційну плазму із венозної крові самого пацієнта. Саме тому ін’єкції безпечні та не викликають несприятливих алергічних реакцій.

Методика плазмоліфтингу з успіхом застосовуватися для лікування волосся. У клініках Європи та Америки, подібну омолоджуючу методику називають Platelet Rich Plasma або PRP-терапія, у нас же такі процедури більше відомі під назвою плазмоліфтинг.

Основними показаннями для проведення плазмоліфтингу є:

1. В’янення шкірного покриву та поява зморшок на тлі різкого зниження маси тіла, загального старіння організму тощо;
  2. Лікування постакне (пігтментні плями та рубці);
  3. Реабілітація шкіри  після проведення пілінгу;
  4. Захворювання волосся (випадання, порідіння волосся, слабке волосся)
  5. Для усунення негативних наслідків після невдало введеного ботоксу, зловживання солярієм або засмагою на відкритому сонці.
  6. Корекція пігментних плям.
  7. Зменшення гіпертрофічних, атрофічних рубців та розтяжок на шкірі.

Крім косметологічної та трихологічної практики подібні ін’єкції широко застосовуються стоматологами для терапії пародонтиту.

Протипоказання для плазмотерапії:

– синдром дисфункції тромбоцитів,
– критична тромбоцитопенія,
– гемодинамічна нестабільність,
– сепсис,
– запальні поразки на шкірі,
– ¦гіперчутливість до антикоагулянтів та прокоагулянтів,
– онкозахворювання,
– небажання пацієнта приймати ризики
– прийом кортикостероїдів протягом місяця.
– вагітність (відносне протипоказання).

Підготовка та проведення

Плазмоліфтинг обличчя та волосся має масу переваг перед іншими методиками: аутологічна плазма абсолютно безпечна так, як виключає ризик передачі інфекцій (використовується власний матеріал) – повністю сприймається організмом, тому що сировиною для неї служать речовини, отримані зі своєї крові пацієнта, імунні конфлікти виключені, є ендогенним джерелом вітамінів, мікроелементів, мінералів – відмінний поживний матеріал для шкіри.

Ніякої специфічної підготовки до проведення процедури не потрібно, але лікарі все ж рекомендують здати біохімію крові. Крім того, під час підготовки лікар вивчає наявність у пацієнта ймовірних протипоказань до плазмоліфтингу. За пару днів до процедури потрібно виключити вживання спиртного, смажених та жирних страв, а також кроворозріджувальних медикаментів (аспірин та ін.).

Алгоритм виконання процедури

Спочатку у пацієнта беруть з вени кров у пробірки, зазвичай досить 30-60 мл. Біоматеріал міститься в центрифузі. Після цього, піддається центрифугування згідно з протоколом, для розділення крові на фракції та отримання плазми. Плазма набирається в шприц, а потім вводиться шляхом ін’єкцій у потрібні ділянки на шкірі обличчя або волосистої частини голови. Практично відразу після введення плазми посилюються синтетичні процеси на рівні клітинних структур.
За часом процедура зазвичай займає близько 60 хвилин.

Результати

В основі плазмоліфтингу лежить активація процесів регенерації. Після введення плазми у шкіру стимулюється активність основних клітин шкіри – фібробластів. В результаті ці клітинні структури збільшують  синтез гіалуронової кислоти, еластину та колагену, які відповідають за молодість та красу нашої шкіри.

Активізація власних ресурсів і забезпечує хороший омолоджуючий ефект, що перевершує багато інших косметологічних процедур.

У результаті застосування PRP-терапії вже через 2-3 сеанси відзначаються позитивні зміни:

• зменшуються зморшки та гусячі лапки;
  • шкіра стає бархатистою;
  • поліпшується колір обличчя;
  • підвищується тургор та зволоження шкіри
  • плазмоліфтинг в області волосистої частини голови припиняє випадання волосся, сприяє зростанню нового волосся, покращує колір і якість волосся.

Перші помітні результати виявляються вже після 1-2 процедур, між якими роблять 2-3 тижневий інтервал. Для отримання тривалих і максимальних результатів необхідний курс, що складається з 3 – 6 процедур. Кількість процедур індивідуально залежить від віку пацієнта, і навіть від вихідного стану здоров’я (рівня біохімічних показників). При необхідності процедуру плазмотерапії необхідно повторювати для підтримки якості шкіри та закріплення досягнутих результатів.

У нашій клініці в Києві процедури плазмоліфтингу проводяться кваліфікованими фахівцями на найвищому рівні. Наші фахівці пройшли спеціалізоване навчання, а сама процедура проводиться із застосуванням сертифікованого обладнання, що гарантує пацієнтам високу якість плазмотерапії.