Радіохвильове видалення новоутворень

«Доктор, у мене щось виросло на шкірі». З таким питанням звертаються все частіше пацієнти останніми роками.

Це дійсно так. Останні десять-двадцять років відзначається стійка тенденція до збільшення випадків виникнення захворювань на шкірі.

Основні причини – надмірна інсоляція та зниження імунітету. 30 років тому 95% населення їздили відпочивати до Криму чи Сочі щорічно. Зараз можна хоч щомісяця до Єгипту плюс солярії. Наш організм ні генетично, ні фізіологічно не готовий до такої кількості сонячних променів. Стресогенне життя та незбалансоване харчування викликають дисфункцію імунної системи. Тому на шкірі, як у зовнішньому органі, виникають різні утворення.

Групи ризику:

– молоді люди, що захоплюються засмагою,

– чоловіки, жінки після 45 років,

– особи зі зниженим імунітетом.

«Видаляти родимку не можна» Це міф. Усі освіти на шкірі видаляти можна, а деякі ще потрібно і швидше. Хто вирішить? Звичайно ж, лікар на огляді. Існують певні показання для видалення. У ряді випадків немає потреби видаляти терміново, а можна почекати.

Яким способом видаляти?

Один з найбільш сучасних, що використовуються в хірургічній практиці – радіохвильовий.

Радіохвильове видалення новоутворень – метод розрізу і коагуляції м’яких тканин за допомогою радіохвиль високої частоти (3,0 – 4,0 МГц). Внаслідок термічного нагріву відбувається руйнування тканин. Метод дозволяє працювати на різній глибині тканин, у ряді випадків проводити видалення без слідів впливу на шкіру.

Перевага радіохвильового видалення

• атравматичність
  • зона пошкодження навколишніх тканин мінімальна
  • оперативність
  • всі операції займають кілька хвилин (5-10)
  • терміни відновлення займають 5-10 днів
  • мінімальний ризик утворення рубців
  • комфортність та безболісність для пацієнта
  • У разі потреби проводиться додатково анестезія.

Протипоказання до видалення

• гострі інфекційні захворювання
  • цукровий діабет у стадії декомпенсації
  • наявність у пацієнта кардіостимулятора

Показання до радіохвильового видалення:

• видалення бородавок
  • видалення кондилом
  • видалення папілом,
  • видалення пігментних невусів
  • видалення контагіозних молюсків
  • видалення кератом
  • видалення телеангіектазій,
  • видалення фібром
  • видалення міліумів
  • видалення ксантелазм

Лікарі нашої клініки мають 10-річний досвід застосування радіохвильового методу видалення утворень. Ми знаємо та володіємо багатьма тонкощами та особливостями використання даної технології у медичній практиці.