Дитячий стоматолог

Одним з головних фахівців, до якого хоча б раз на рік необхідно приводити дитину, є дитячий стоматолог. Помилково вважати, що молочні зуби не потрібно лікувати, не болять – отже, все гаразд. Але це не так! Профілактичний огляд молочного зубного ряду – це запорука здорових постійних зубів у дорослої людини та гарантія гарної посмішки.

Під час відвідування поліклініки дитячий стоматолог проводить не тільки огляд та лікування порожнини рота, але дасть консультацію про правильний догляд за зубками дитини.

Якщо хоча б один зуб дитини вражений карієсом, то захворювання миттєво передається на решту здорових зубів. Пов’язано це з тим, що молочні, не такі міцні як основні зубки. Шар емалі тонший ніж, наприклад, у дорослої людини. Мало того, якщо під молочними вже є зачатки постійних зубів, вони теж уражаються. Це призводить до витончення та потемніння емалі.

Дитячий стоматолог також зможе виправити неправильний прикус у дитини, і така процедура відбувається простіше та швидше з молочним рядом. Якщо пропустити цей момент, то надалі будуть проблеми не лише зі здоров’ям зубів, а й зі скривленням рядності.

Чим раніше буде перший візит до дитячого стоматолога, тим менш ймовірно, що надалі у дитини виникатимуть паніки за необхідності відвідування стоматології.

Дитяча платна стоматологія

Здорові зуби – це не лише гарна усмішка, а й здоровий шлунок. Патологічні процеси в ротовій порожнині та порушення зубного ряду призводять до проблем із травленням через неправильне пережовування їжі. Дитяча платна стоматологія це місце, де краще звертатися не тільки за лікуванням, але й за профілактичним оглядом та консультацією.

Молочні зуби – показник того, якими будуть основні. І якщо у малюка є вже зараз проблеми (карієс, неправильний прикус, викривлення тощо), то у дорослому віці проблем із ротовою порожниною буде не менше. А до них ще й додаватимуться захворювання шлунково-кишкового тракту.

Чому варто звернутися до дитячої платної стоматології? По-перше, вам не доведеться сидіти у нескінченній черзі, прийом у клініці ведеться за записом. По-друге, наші фахівці більш уважні до вашої дитини, і лікування відбуватиметься у вашій присутності. По-третє, в дитячій платній стоматології застосовують більш якісні матеріали імпортних виробників. А також використовують тільки сучасне обладнання.
Якщо у дитини є, наприклад:

• потемніння емалі;
  • дірочки;
  • неправильне зростання зуба.

Відвідування стоматолога не потрібно відкладати потім. З появою перших ознак бігом до лікаря.

Стоматологія для дітей

Догляд за молочними зубами незаслужено відводять на другий план, вважаючи, що стоматологія для дітей починається лише з появою постійних зубів. Фахівці спростовують цю оману, стверджуючи, що лікування молочних зубів необхідне формування фундаменту майбутнього здоров’я ротової порожнини. Неправильний догляд, недостатня гігієна, незбалансоване харчування, самостійне розхитування зубів, занедбаний карієс – все це може стати причиною загального погіршення здоров’я зубів та якості постійного зубного ряду, який тільки починає формуватися.

Стоматологія для дітей не повинна стати місцем тортур, тому важливо розмовляти з малюками перед відвідуванням лікаря, пояснювати їм особливості процедури та стежити за тим, щоб лікар ставився до переживань дитини з належною тактовністю.

Якщо перший візит запам’ятається болем, то надалі стоматологія для дітей залишиться страшним місцем, якого хочеться уникати всіма силами. Така травма спричинить проблеми із зубами у дорослому житті, адже дитина пам’ятатиме, що стоматологи завдають біль. Вибирайте досвідчених фахівців, які вміють поводитися з дітьми та знають, як не прищепити їм нові страхи та фобії.

Дитяча стоматологічна поліклініка

Стоматологдитяча стоматологічна поліклініка повинна вибиратися не за місцем проживання, а виходячи з відгуків та кваліфікації фахівців.

Фобії формуються через травмуючі події. Усі ми пам’ятаємо, як у школі нас водили всім класом у стоматологію. Тоді дитяча стоматологічна поліклінікаставала найбільшим страхом, і щороку дітям доводилося знову переживати все наново. Сьогодні існує безліч стоматологічних клінік та кабінетів, де до маленьких пацієнтів ставляться з належною увагою. Якщо перше відвідування зубного лікаря пройде успішно, то надалі дитяча стоматологічна поліклінікане стане причиною нічних кошмарів та істерик біля дверей кабінету.

Дитяча стоматологія включає кілька напрямків, серед яких усі маніпуляції спрямовані на лікування та попередження захворювань молочних зубів. У дитячій стоматології закладається фундамент подальшого розвитку зубів, тому так важливо правильно доглядати молочні зуби у дітей, щоб у дорослому віці не довелося часто відвідувати стоматолога.