Видалення папілом

Багато людей стикаються з такими проблемами, як освіта папілом, які є доброякісними утвореннями, які можуть не турбувати пацієнта. Такі освіти можуть мати розмір від 1мм до 8мм. У більшості випадків ця проблема виникає через вірус папіломи людини. Як ви зрозуміли, папіломи мають вірусне походження і ВПЛ може передаватися при інтимній близькості і навіть при побутовому контакті. В основному папіломи виявляються тоді, коли імунітет ослаблений з різних причин.

Папіломи ростуть повільно, але вони можуть збільшуватися дуже швидко, якщо є фактори, що провокують. Якщо пошкодити папілому, вона почне запалюватися. Найкраще видалити такі освіти, щоб вони не пошкоджувалися та не запалювалися. Якщо папіломи починають розростатися, потрібно обов’язково проконсультуватися з фахівцем, щоб пройти курс їх видалення. Перед тим, як призначити курс видалення папілом, лікар досліджує шкіру і лише після цього призначить лікування.

Як видаляють папіломи?

Є кілька варіантів, як видаляти папіломи, але найбільш практичним варіантом є видалення їх за допомогою лазера або радіохвильової терапії. Таке видалення не залишає рубців і не займає багато часу, що є важливим для пацієнтів. В основі методу знаходиться коагуляція тканин за високого температурного режиму за допомогою лазера, що дозволяє просто випарувати папілому. При видаленні немає кровотечі, проте інші тканини залишаються неушкодженими.

Якщо віддати перевагу методу радіохвильової терапії, то ви можете бути впевнені в тому, що не відчуєте болю, і зможете повернутися до повноцінного життя відразу після проведення процедури. За допомогою такої методики ви швидко зможете позбавитися папілом і не турбуватися про те, що вони можуть доставити вам проблеми.

У нашому медичному центрі проводиться ефективне лікування папілом цим сучасним методом професійними фахівцями, які мають багаторічний досвід роботи та зроблять все для того, щоб ви залишилися задоволеними отриманим результатом. Не забувайте про те, що не варто самостійно займатися лікуванням цієї проблеми, оскільки тільки фахівець зможе допомогти вам у вирішенні даного захворювання. Тому не затягуйте з лікуванням, звертайтеся до нас і не давайте вірусу розвиватися.