Лікування алергічного дерматиту

Алергічний дерматит є шкірним захворюванням, яке виникає внаслідок підвищеної реакції організму на той чи інший подразник. Поставити точний діагноз може лише кваліфікований спеціаліст після проведення спеціальних проб. Найчастіше дана проблема виникає через місце роботи людини, наприклад, контакт із побутовою хімією, тваринами та іншим.

Практично завжди алергічний дерматит має повільний розвиток, і починає турбувати людину лише тоді, коли вона перебуває у тривалому контакті з безпосереднім алергеном. Проблема дається взнаки тоді, коли людина перебуває в контакті з провокуючим фактором, і на шкірі з’являється почервоніння, пухирі або набряклість. Якщо вчасно не усунути провокуючий фактор, то алергічний дерматит прогресуватиме, і може перерости в таке захворювання як екзема, яка потребуватиме тривалого та комплексного лікування.

Чому виникає алергічний дерматит?

Фахівці стверджують, що ця проблема є уповільненою реакцією, у створенні якої беруть участь лімфоцити. Алергеном може бути все, що завгодно: хімічні засоби, компоненти косметичних засобів, домашні тварини, препарати та багато іншого. Якщо розглядати сам алерген, він не може провокувати алергію самостійно, оскільки імунітет неспроможна його розпізнати. Але, коли він опиняється у кровотоку, він починає взаємодіяти з великими білками, через що і виникає алергічна реакція.

Як проявляється захворювання?

До перших ознак цієї проблеми відносять:

• Набряклість;
  • Почуття сверблячки в тому місці, де був вплив алергену;
  • Поява виразок на шкірі;
  • Почервоніння шкіри;

Звернення до фахівців

Якщо вас турбує алергічний дерматит, то потрібно якнайшвидше звернутися до фахівця, який зможе з’ясувати причину появи такого стану, та зняти всі симптоми. Найчастіше постановка діагнозу не займає багато часу. Після того, як будуть проведені всі дослідження, і діагноз буде підтверджено, фахівець проведе проби та зможе підібрати ефективне лікування. Не варто самостійно боротися з такою проблемою, тому що через незнання можна тільки завдати собі шкоди. При перших ознаках алергії звертайтеся до наших фахівців, які допоможуть вам її позбутися, без шкоди для здоров’я.