Дерматоскопія

Дерматоскопія є сучасним і ефективним методом діагностики різних шкірних захворювань, який не викликає хворобливих відчуттів і надає максимальну ефективність. За допомогою даного методу дослідження можна оцінити стан шкіри та різних утворень на ній, як доброякісних, так і злоякісних.

Коли є необхідність проведення цього методу дослідження?

Велика необхідність у проведенні цього методу дослідження виникає тоді, коли ви помітили, що родимка змінила свій зовнішній вигляд:

• Нерівності або асиметрія;
  • Зміна форми, розміру або кольору;
  • Хворобливі відчуття або свербіж;
  • Неоднорідне забарвлення;
  • Кровотеча з освіти;
  • Поява тріщин або інших пошкоджень на родимці;
  • Травматизація;
  • Розростання;
  • Випадання волосся з родимки;

Обов’язково потрібно проводити цей тип дослідження тим людям, які перебувають у групі ризику:

• Спадковість, наприклад, родичі, які мали онкологічні захворювання на шкірі;
  • Велика кількість родимок на тілі;
  • Механічне пошкодження освіти;

Дерматоскопія – це той метод дослідження, який часто призначають за будь-яких проблем з родимками, що дає можливість дізнатися причину захворювання і швидко усунути її.

Як проводиться дерматоскопія?

Дана процедура відбувається за допомогою спеціального обладнання, яке називається дерматоскопом, який дозволяє збільшити шкірний покрив, і подивитися під роговий шар шкіри. Таке дослідження дає можливість зрозуміти, чи ця освіта становить загрозу для здоров’я людини. Якщо є потреба, то до цього обладнання приєднується фотоапарат, який зберігає знімок, для відстеження подальшої динаміки.

У нашому медичному центрі застосовується якісне, сучасне, професійне та високотехнологічне обладнання, яке дозволяє поставити точний діагноз пацієнтові. До основних переваг проведення даної процедури можна віднести:

• Зручність, оскільки немає потреби у проведенні спеціальної підготовки;
  • Безпека. Під час проведення процедури на організм людини не виявляється жодного негативного впливу;
  • Оперативність, що дозволяє провести дослідження буквально за кілька хвилин;
  • Доступна вартість та надання максимальної інформативності про стан вашої шкіри;