Бартолініт

Багато жінок стикаються із запальним процесом у бартоліновій залозі, яка розташована в товщі великих статевих губ. Така проблема отримала назву «бартолініт». Дане захворювання може з’явитися з різних причин, але найчастіше, причиною запалення служить бактерія, вірус або грибкова флора. Також зіткнутися з бартолінітом можуть жінки, які ведуть незахищене статеве життя, ігнорують правила особистої гігієни, мали травми в області жіночих статевих органів або часто змінюють статевих партнерів.

Коли бартолінові залози запалюються, вони закривають протоку і слизовий секрет починає накопичуватися всередині залоз, через що вони перетворюються на кісту. Якщо вчасно не зайнятися лікуванням даної проблеми, то в кісті може почати накопичуватися гній.

Якщо у вас є дане захворювання, то гінеколог відразу його помітить, оскільки бартолініт дає збільшення статевих губ, потовщення, набряклість та почервоніння, а також хворобливий синдром. Зіткнутися з бартолінітом можуть не лише дорослі жінки, а й молоді дівчата.  В одному з 10 випадків після лікування бартолініт може рецидивувати.

Симптоми, що вказують на цю проблему

Розвиток бартолініту дає яскраву симптоматику, до якої можна віднести:

• Велика кількість слизових виділень;
  • Хворобливі відчуття в області статевих губ, як, з одного боку, так і з двох, які збільшуються під час ходьби;
  • Набряклість , потовщення або почервоніння в області статевих губ;
  • Підвищення температури тіла, яке зустрічається не у всіх;

Якщо ви помітили симптоми, які є у вас, то якнайшвидше зверніться до гінеколога в нашому медичному центрі, і ми зробимо все для того, щоб ефективно, безпечно і швидко позбавити вас цієї проблеми. Якщо своєчасно не зайнятися лікуванням цієї проблеми, то в бартолінових залозах може накопичуватися гній. Як наслідок, температура тіла значно підніметься, виникне болючість, і тоді вирішити питання вийде лише хірургічним втручанням.

Слід зазначити, що після лікування цієї проблеми, може з’явитися кіста, яка може рецидивувати і накопичувати гній. основним причин розвитку захворювання може віднести:

• Різні запальні процеси;
  • Інфекції, що передаються під час інтимної близькості;
  • Травми;
  • Недотримання особистої гігієни;