ОТОЛАРИНГОЛОГІЯ (ЛОР) /

Лікування ангіни (тонзиліту)

Ангіна або як її часто називають тонзиліт являє собою запалення піднебінних мигдаликів, що відбувається внаслідок влучення бактеріальної або вірусної інфекції. Багато хто думає, що це нешкідливе захворювання, але мало хто знає, що якщо його не лікувати, то може уражатися серцево-судинна система. Давайте ж розглянемо, як проявляється ангіна:

• Хворобливі відчуття у горлі;
  • Збільшення лімфовузлів;
  • Збільшення температури тіла;
  • Проблеми з ковтанням;
  • Слабкість та підвищена пітливість;

У деяких випадках ангіна може протікати без будь-яких симптомів, і турбувати лише невеликим болем у горлі. Тому, якщо у вас тривалий період часу є якісь проблеми з горлом, то потрібно звертатися до фахівців, які зможуть визначити причину проблеми, та підібрати ефективне та безпечне лікування.

Найчастіше всього, причиною цього захворювання є потрапляння вірусної або бактеріальної інфекції, яка може виявитися через тривале перебування на холоді, ослаблення імунітету, наявність хронічних захворювань в області отоларингології, травм мигдаликів та ін.

Як лікувати ангіну?

Для того, щоб підібрати правильне лікування слід провести якісну діагностику, щоб підтвердити, що причиною є саме вона. Для цього потрібно буде відвідати спеціаліста та здати необхідні аналізи крові. Займатися лікуванням даного захворювання потрібно під наглядом досвідченого лікаря, який зможе надавати допомогу на всіх етапах хвороби. Щодо лікування, то воно включає різні процедури і прийом медикаментів.

Іноді, як лікування використовують хірургічний метод, який має на увазі під собою видалення мигдаликів. Таке може статися тоді, коли у пацієнта виникають ангіни більш ніж двічі на рік, і є інші ускладнення. Ця методика використовується тоді, коли медикаментозне лікування не дало потрібного результату. Якщо у вас є якісь симптоми, які вказують на розвиток ангіни, то потрібно якнайшвидше звернутися до фахівців, які зроблять все для того, щоб допомогти вам. Наші спеціалісти зможуть провести оперативну діагностику, з’ясувати причину нездужання, і зроблять все для того, щоб допомогти вам швидко впоратися з хворобою, і забути про неприємні відчуттях. Не займайтеся самостійним лікуванням, довіртеся фахівцям, та подбайте про своє здоров’я.