ГІНЕКОЛОГІЯ /

Поліп піхви

Поліп піхви – це розростання тканин стінки піхви, яка покрита епітелієм. Виявити дану проблему можна під час профілактичного огляду у гінеколога. Поліп може мати різні розміри, починаючи від декількох міліметрів і закінчуючи декількома сантиметрами. їх кількістю. Тобто жінка може мати як один поліп, так і кілька.

Щодо їхньої структури, то вона нагадує кондиломи. Найчастіше, з поліпами піхви стикаються жінки старше 40 років, але нерідкі випадки, коли з таким захворюванням стикаються зовсім юні дівчата. У мінімальному відсотковому співвідношенні поліпи давати рецидив після лікування.

Симптоми, що вказують на розвиток захворювання

У більшості випадків така проблема не дає про себе ніяк знати, тому багато жінок не здогадуються, що у них є поліпи піхви. Але, все-таки є кілька ознак, завдяки яким можна запідозрити виникнення цієї проблеми. До них можна віднести наступне:

• Поява папілом на жіночому статевому органі;
  • Різні виділення, що мають неприємний запах;
  • Кров’янисті виділення з піхви;
  • Кров під час інтимної близькості, як наслідок пошкодження поліпа;
  • Болі різного характеру в місці, в якому знаходиться поліп;

Якщо ви помітили схожу симптоматику у себе, то потрібно якнайшвидше звернутися до досвідченого гінеколога, який зможе вас обстежити та призначити ефективний варіант лікування. Щодо причин виникнення поліпа піхви, то до них можна віднести:

• Запальні процеси різного характеру в жіночих статевих органах;
  • Післяполеві або інші типи травм;
  • Гормональний збій;

Короткі висновки

У нашому медичному центрі проводиться лікування поліпів піхви ефективними та безпечними для здоров’я методами. План лікування складається індивідуально для кожної пацієнтки, оскільки залежить від багатьох факторів. Не затягуйте з відвідуванням до лікаря, оскільки поліп піхви, У деяких випадках може перейти в онкологічне захворювання. Довіртеся нам, і ваше жіноче здоров’я буде у надійних руках.

Лікування поліпу піхви може здійснюватися як консервативним методом, тобто прийомом гормональних або негормональних терапевтичних засобів, так і хірургічним шляхом, який має на увазі під собою видалення поліпа, який не піддався консервативному лікуванню. тим більше шансів на швидке та ефективне порятунок від цієї проблеми.