ГІНЕКОЛОГІЯ /

Поліп шийки матки

Поліп шийки матки є розростання тканин локально. Дану проблему можна виявити час проходження огляду у лікаря. Поліпи зовні нагадують деревоподібну освіту, що має розмір від кількох міліметрів до кількох сантиметрів. Поліпи можуть бути як одиничними, так і множинними. Зіткнутися з такою проблемою можуть жінки будь-якого віку. Варто зазначити, що в невеликій кількості випадків проблема може давати рецидив.

Симптоми, які вказують на розвиток цього захворювання

У більшості випадків така проблема як поліпи, не викликає жодних симптомів, через що жінка навіть не підозрює про наявність даної проблеми. Практично завжди, поліпи виявляються під час огляду у гінеколога. Але, все-таки, вони можуть проявлятися через такі симптоми як:

• Виділення крові після інтимної близькості;
  • Виділення кров’янистого характеру між менструальними циклами;
  • Різні слизові виділення у великій кількості;
  • Болі внизу живота або дискомфорт;

Якщо ви зіткнулися з одним з вищеперелічених симптомів, то якнайшвидше зверніться до фахівців нашого медичного центру і вони зроблять все для того, щоб позбавити вас цієї проблеми.  тому затягувати із відвідуванням гінеколога не рекомендується.

Чому з’являються поліпи на шийці матки?

До основних причин виникнення цієї проблеми можна віднести:

• Різні запальні процеси жіночих статевих органів;
  • Травми, наприклад, після вагітності;
  • Гормональний збій;

Як ви вже встигли зрозуміти, якщо ви помітили у себе будь-яку з вищевказаних ознак розвитку даного захворювання, то потрібно якнайшвидше звернутися до фахівця, який допоможе вам зберегти жіноче здоров’я і позбавить вас цієї проблеми. Звертаючись у наш медичний Центр, ви зможете пройти огляд у лікаря, інструментальні та лабораторні дослідження, після чого вам буде поставлений точний діагноз. Якщо проблема підтвердиться, то наші лікарі підберуть оптимальний метод для боротьби з нею.

Боротися з поліпами можна як медикаментозно, так і хірургічно. Вибір методу залежить від занедбаності захворювання та особливостей його перебігу. Завдяки багаторічному досвіду роботи та успішному лікуванню даного захворювання, наші фахівці зроблять все для того, щоб ви забули про цій проблемі і назавжди її позбулися. Довіртеся нам і збережіть своє жіноче здоров’я.