ГІНЕКОЛОГІЯ /

Поліп матки

Така проблема, як поліп матки, є розростання її внутрішньої оболонки. Зовні, поліп виглядає як випинання ендометрію в порожнину матки і може мати різну форму. У деяких жінок діагностується один поліп, а у деяких – безліч. Що стосується розмірів поліпа, то вони можуть бути різноманітними, починаючи від декількох міліметрів і закінчуючи кількома сантиметрами. З такою проблемою можуть зіткнутися жінки різного віку. Інколи трапляються ситуації, коли захворювання дає рецидив після лікування.

Що вказує на наявність поліпа матки?

У більшості випадків невеликі поліпи не завдають жінкам ніякого дискомфорту і виявити їх можна тільки під час огляду у гінеколога або під час проведення УЗД жіночих статевих органів. Але, в деяких випадках, може бути певна симптоматика, така як:

• Хворобливі відчуття в області жіночих статевих органів;
  • Дискомфорт під час інтимної близькості;
  • Різні виділення з піхви;
  • Кров’янисті виділення між менструаціями ;
  • Расні виділення з неприємними запахами;

При появі будь-яких із вищевказаних симптомів, потрібно якнайшвидше звернутися до кваліфікованого фахівця для постановки точного діагнозу та призначення ефективного лікування. Якщо своєчасно не зайнятися лікуванням поліпів матки, то можна зіткнутися з такими проблемами як: маткова кровотеча, безпліддя, неможливість виносити дитини та переродження поліпа в онкологію. Лікування поліпа матки може проводитися як хірургічним, так і консервативним методом. Вибір тактики лікування залежить від занедбаності захворювання, а також від особливостей організму.

Звернення до фахівців

Зайнятися лікуванням поліпа матки ви можете в нашому медичному центрі. Завдяки багаторічному досвіду роботи та необхідному обладнанню, наші лікарі зможуть швидко поставити точний діагноз і підібрати максимально ефективне та безпечне лікування. Не варто відкладати візит до фахівця, щоб у надалі не зіткнутися з серйознішими проблемами, на лікування яких потрібно витратити набагато більше сил і часу.

На жаль, від якого захворювання, як поліп матки, не застрахований ніхто, тому потрібно не тільки приходити до гінеколога, коли з’явилися симптоми захворювання, а й регулярно відвідувати профілактичні огляди, адже захворювання, виявлені на ранніх стадіях, піддаються лікуванню набагато простіше. , ніж запущені випадки.