Видалення доброякісних шкірних новоутворень

Людська шкіра є своєрідним бар’єром, який необхідний для того, щоб захищати організм від негативного впливу зовнішнього середовища. Саме з цієї причини шкіра найчастіше піддається різним впливам. З цієї причини кількість пацієнтів, у яких з’явилися різні доброякісні новоутворення, збільшилася в рази.

Докладніше про доброякісні новоутворення

Всі доброякісні новоутворення на шкірі не можуть становити небезпеки для людського здоров’я, але якщо їх не усунути, то існують ризики того, що вони можуть набути злоякісного характеру. Поширеними новоутвореннями на шкірі, які мають доброякісний характер, є родимки. Також є й інші новоутворення, такі як:

• Папіломи, які виникають внаслідок формування епідермісу. Вони можуть мати різні кольори;
  • Доброякісні пухлини, які можуть виникати на кінцівках;
  • Гемангіоми, які складаються з кровоносних судин та невеликих вузлів. Вони мають вигляд плям і можуть мати різний колір;

Коли є необхідність звертатися до фахівця?

Якщо ви помітили у себе симптоми, які будуть вказані далі, то вам потрібно якнайшвидше звернутися до фахівця:

• Збільшення розмірів;
  • Деформація;
  • Хворобливі або неприємні відчуття;
  • Кровотеча;
  • Зміна кольору;
  • Поява нових новоутворень;

Звертаючись до нашого медичного центру, ви зможете отримати повноцінну консультацію від наших професійних фахівців, які проведуть візуальний огляд, зберуть повний анамнез та візьмуть усі необхідні аналізи.

Видалення новоутворень

Після того, як вам буде поставлено діагноз, наші фахівці зможуть підібрати для вас ефективний метод видалення новоутворень залежно від стану вашого здоров’я та розвитку проблеми. Ми використовуємо тільки сучасні та безпечні методики, які дозволяють нам досягти бажаного результату. Серед методик, які ми використовуємо, є такі методи як:

• Радіохвильовий;
  • Хірургічний;
  • Метод кюретажу;
  • Медикаментозне видалення;

Найчастіше застосовується методика видалення новоутворень за допомогою рідкого азоту, яка дозволяє швидко усунути проблему та має мінімальний період відновлення, що дозволяє пацієнту швидко повернутися до повноцінного життя.