Лікування екземи

Екзема є шкірним захворюванням, яке носить запальний характер, і проявляється відчуттям сверблячки, висипаннями, і може мати як загострену форму, так і стан ремісії. Ця проблема досить поширена, і вражає обличчя, руки та стопи. Але, якщо не займатися лікуванням цієї проблеми, вона почне вражати всю шкіру. Варто пам’ятати, що таке захворювання не заразно. Є такі форми захворювання як: справжня, мікробна, дитяча та себорейна.

Чому з’являється екзема?

У більшості випадків таке захворювання як екзема з’являється в ситуаціях, коли на організм людини впливають ендокринні, обмінні та інші фактори. Проте, основну роль розвитку захворювання грають:

• Слабкий імунітет;
  • Різні захворювання органів ШКТ та печінки;
  • Ушкоджена шкіра;
  • Постійний стрес;
  • Мікоз стоп;

Якщо відбувається виснаження нервової системи, така проблема може загостритися. Розгляньмо, як проявляється проблема. Отже, якщо екзема носить хронічний вигляд, то шкіра стає блідою, товстою і починає лущитися. Гостра стадія захворювання характеризується утворенням бульбашок на шкірі. Шкірні висипання можуть турбувати пацієнта такими симптомами як: почуття сверблячки, набряклість, безсоння, інфекції, проблеми з нервовою системою та ін.

Лікування екземи та її діагностика

Для того, щоб точно встановити діагноз і мати можливість підібрати правильне лікування, необхідно провести різні лабораторні дослідження, які ви можете пройти в нашому медичному центрі. Якщо фахівець зрозуміє, що у вашому організмі є алерген, то буде проведена відповідна терапія, якщо проблема в грибку, то вам буде призначено курс антигрибкових препаратів.

При проходженні комплексного лікування ви зможете налагодити роботу ендокринної та імунної системи, і позбавитися цього захворювання. Також, за потребою, ви зможете пройти консультацію невропатолога, який зможе дати рекомендації щодо того, як швидше відновитися. Наші фахівці мають багаторічний досвід роботи в даній сфері, і зможуть провести всі дослідження, які необхідні для того, щоб поставити точний діагноз та підібрати лікування. Не займайтеся самолікуванням, щоб не завдати шкоди своєму здоров’ю. Довіряйте нам, і ми вам допоможемо, застосовуючи лише безпечні та сучасні методики лікування.