Лікування висівкового (різнобарвного) лишаю

Різнобарвний лишай є шкірним захворюванням, яке носить грибковий характер, і вражає роговий шар епідермісу. Це захворювання може передаватися між людьми, тому його потрібно обов’язково лікувати, щоб не тільки зберегти своє здоров’я, але й убезпечити інших людей.

Як відбувається зараження?

Грибок, який провокує розвиток захворювання, швидко може передаватися від однієї людини до іншої. Але якщо у вас сильний імунітет і правильний обмін речовин, то захворювання не проявиться. Але, якщо ж у вас слабкий організм, то грибок дасть про себе знати. Умовами для розмноження грибка на шкірі є такі фактори як:

• Наявність інших захворювань тієї чи іншої системи організму;
  • Спадковість;
  • Прийом деяких медикаментозних препаратів;
  • Ношення синтетики;

Як проявляється висівковий лишай?

Якщо на людській шкірі є ті чи інші умови для розмноження грибка, він почне швидко поширюватися, через що буде порушено вироблення такого пігменту як мелатонін. Дане захворювання викликає такі симптоми як:

• Освіта невеликих плям різного кольору;
  • Лушіння шкіри;

Майже завжди це захворювання вражає верхню частину тіла. Хвороба частіше діагностується у чоловіків та підлітків. Давайте розберемося, як вилікувати це захворювання, і куди потрібно звертатися.

Лікування захворювання

Самостійно неможливо поставити собі точний діагноз і підібрати ефективне лікування, оскільки тільки фахівець, після проведення всіх досліджень зможе підтвердити діагноз, і підібрати ефективне лікування, яке допоможе вам подолати захворювання. На консультації лікар проводить візуальний огляд, бере матеріал для дослідження та збирає повний анамнез вашого захворювання. Тому, не займайтеся самолікуванням, і якнайшвидше звертайтеся за допомогою фахівців.

Професійні співробітники нашого медичного центру мають багаторічний досвід роботи в боротьбі з лишаєм, тому ви можете бути впевнені в тому, що досягнете бажаного ефекту. Своєчасно звертайтеся за допомогою до фахівців та бережіть своє здоров’я. Для того, щоб потрапити на консультацію до наших фахівців, ви можете зв’язатися з нами та записатися на зручний для вас час. Ми зробимо все, щоб допомогти вам вирішити вашу проблему.