Лікування мікозу (грибка) шкіри

Таке шкірне захворювання як мікоз поширене, і має інфекційне походження. Мікоз шкіри називають певну групу грибкових захворювань рук, ніг, тіла. Ця проблема може мати дві форми: поверхнева трихофітія та мікроспорія гладкої шкіри. Основна небезпека цього захворювання полягає в тому, що воно є хронічним у великій кількості випадків. Не всі люди звертаються до фахівців своєчасно, тому що не розуміють особливостей хвороби, її перебігу, можливої передачі та іншого. Але кожен з нас знає, що чим швидше почнеться лікування тієї чи іншої проблеми, тим простіше її лікуватиме.

Чому з’являється мікоз шкіри?

Вплинути на розвиток цього захворювання може велика кількість факторів, наприклад:

• Слабкий імунітет;
  • Наявність різних хронічних захворювань;
  • Постійний прийом певної групи лікарських засобів;
  • Шкідливі звички;
  • Неправильне харчування;
  • Відсутність гігієни;

Це захворювання набагато простіше попередити, ніж потім його лікувати. Для того, щоб проводити профілактику мікозу шкіри, необхідно регулярно обробляти свій одяг, і не забувати проводити прибирання в будинку.

Як проявляється мікоз?

• Утворення червоних плям овальної або круглої форми, які можуть збільшуватися у розмірах;
  • Шкіра біля вогнища запалення стає бурою та лускатою;
  • Утворюються фолікулярні утворення, які мають червоний колір;

Як лікувати захворювання?

Суть лікування мікозу гладкої шкіри полягає в тому, що пацієнт повинен використовувати препарати, що мають локальну дію. Підібрати оптимальний варіант лікування фахівець зможе лише після огляду та збирання повного анамнезу захворювання, тому що у кожного пацієнта воно протікає по-різному. У більшості випадків фахівці рекомендують використання протигрибкових мазей чи гелів. Якщо хвороба торкнулася пушкового волосся, то потрібно скористатися методом герметизації. Чітко дотримуючись рекомендацій фахівця, ви зможете позбавитися плям на шкірі, і повернути їй повноцінний вигляд.

Звертайтеся за лікуванням мікозу шкіри до наших фахівців, які проведуть візуальний огляд та всі необхідні дослідження, після чого призначать ефективне лікування, яке буде безпечним. Досить терпіти цю проблему, адже її можна просто позбутися, звернувшись до нас.